Autor Wiadomość
Oveshiro
PostWysłany: Śro 20:19, 28 Gru 2005    Temat postu:

Rozgraniczenie między levelami... To jest tak

1 level --> 2 wygrane walki ---> 2 level -----> 6 wygranych walk ---> 3 level

Cały czas dodać cztery itp.
Na 2 level można pokonywać tylko szczury, na następne trzeba coraz potężniejsze stworzenia
Shadow
PostWysłany: Śro 19:08, 28 Gru 2005    Temat postu:

pytanie od ilu punktow sie skacze na nastepny lvl inaczej jakie sa rozgraniczenia miedzy lvl-ami
Oveshiro
PostWysłany: Śro 18:31, 28 Gru 2005    Temat postu: Zasady

The Fighters:

A więc po prostu – jesteście wojownikami, możecie walczyć z innymi wojownikami lub z potworami, wasza wola.


Najpierw:

Możecie wybrać kim chcecie być:

Magiem Światła – specjalizuje się w magii dobra, światła i magii leczniczej.
Magiem Ciemności – specjalizuje się w nekromacji, zadawaniu bólu poprzez magię.
Wojownikiem – walczy mieczami, łukiem itp.
Władcą Zwierząt – w walce posługuje się zwierzętami
Pan Żywiołów: Steruje Żywiołami: Wodą, Ogniem itp.

A teraz tak...

Jeśli wybrałeś Mag Światła to musisz podać:

Imię/Nazwisko
Wiek
Płeć:
Historia:
Charakter
Wygląd:
Motto:

Standard 20 pkt pomiędzy Czynniki:

Hp: (Ile masz Żyć)
Mana: (Ile masz Energii do zaklęć)
Obrona: (Jak dobrze przyjmujesz Ataki)
Atak: (Jak silne są twoje ataki nie-magiczne)
Szybkość: (Jak szybki jesteś, im więcej tym lepiej unikasz ataków)
Światłość: (Jak wielkim jesteś Dobrem, im więcej tym więcej atakujesz magów ciemności)
Magia: (Wybierasz 2 zaklęcia ze słownika na dole)


Jeśli wybrałeś Mag Ciemności to podajesz:

Imię/Nazwisko
Wiek
Płeć:
Historia:
Charakter
Wygląd:
Motto:

20 pkt pomiędzy:
Hp
Mana
Obrona
Atak
Szybkość
Ciemność
Magia (wybierasz 2 zaklęcia ze słownika na dole)


Jeśli wybrałeś Wojownik to podajesz:

Imię/Nazwisko
Wiek
Płeć:
Historia:
Charakter
Wygląd:
Motto:
Broń: (Twoja broń)

30 pkt pomiędzy:

Hp
Obrona
Atak
Szybkość
Atak z dystansu (tylko jeśli posiadasz broń dystansową)



Jeśli wybrałeś Władca zwierząt to podajesz:

Imię/Nazwisko
Wiek
Płeć:
Historia:
Charakter
Wygląd:
Motto:
Zwierzę: (Wybierasz ze słownika na dole)

20 pkt pomiędzy

Hp
Obrona
Atak
Szybkość
Władza nad zwierzętami (jak bardzo słuchają Cię zwierzęta)
Jeśli wybrałeś Władca Żywiołów to podajesz:

Imię/Nazwisko
Wiek
Płeć:
Historia:
Charakter
Wygląd:
Motto:
Specjalny Żywioł: (Nad którym Żywiołem najbardziej panujesz)

25 pkt pomiędzy:

Hp
Mana
Obrona
Atak
Szybkość
Atak Żywiołu (Atak Specjalnego Żywiołu który wybrałeś. Wybierasz ze słownika poniżej.)



Ok... wszyscy macie pierwszy level, przy wygrywanych walkach będziecie zdobywać coraz wyższe levele. Możecie walczyć z innymi graczami lub z tymi potworami:

Szczur:
HP 2
Atak: 1

Mały Golem:
Hp 3
Atak: 2

Golem:
HP 5
Atak: 8

Złoty Golem:
Hp 10
Atak 10
Obrona 5

Jadowity Pomiot:
Hp 6
Atak na dystans 7
Co turę zabiera przeciwnikowi 2 Hp

Pisklę Smoka:
Hp 20
Atak: 14
Atak Ogniem: 42


Na razie tyle potworów wystarczy.

Oto spis rzeczy które można kupić za wygrane walki:

Mała uzdrawiająca mikstura:
Daje 4 HP
Koszt: 10$

Uzdrawiająca Mikstura:
Daje 11 HP
Koszt: 30$

Mikstura Odporności
Daje 2 Obrony
Koszt 60$

Księga zaklęć Magii Światła
Daje wszystkie zaklęcia magii Światła
Koszt: 4000$

Księga zaklęć Magii Ciemności
Daje wszystkie zaklęcia magii Ciemności
Koszt: 4000$

Sztylet
Koszt: 100$

Długi Miecz
Koszt: 400$

Łuk
Koszt 500$

Proszek Swędzący
Koszt: 250$


Na razie tyle, więcej dopiszę później...

Walka będzie wyglądać na zasadzie:
Przykładowa Walka:

Anonim
Wojownik
Hp: 12
Atak: 10
Obrona: 12
Lv. 3
Broń: Długi miecz: Atak 20

VS
Szczur
HP 2
Atak 1


Anonim: Atak Mieczem za 20 HP
Szczur Pokonany

Anonim zyskuje 15 $

To była akurat krótka walka, ale mniej więcej o to chodzi...



Słownik dla 1 levelu (Więcej wam nie trzeba, nikt nie ma wyższego levelu Wink )

Dla Maga Światła:

Mniejsze uzdrowienie: Uzdrawia 2 HP – zabiera 1 many
Mniejsza Niebiańska Tarcza: Dodaje 1 Obrony – zabiera 1 many
Mniejsze Błogosławieństwo: Dodaje 3 many – nie zabiera many

Dla Maga Ciemności

Przywołanie Szkieleta – Przywołuje 2 szkielety które walczą po twojej stronie – zabiera 2 many
(szkielet
3 HP
Atak 2
Odporność na ataki z dystansu)
Trucizna – Zatruwa przeciwnika i zadaje mu 1 HP obrażeń na turę – zabiera 2 many
Promień Osłabienia: Zabiera 1 ataku przciwnikowi – zabiera 2 many

Dla Wojownika

Bronie:
Mniejszy sztylet: atakuje 4
Kastety: atakuje 3x2 co 2 tury

Dla Władcy Zwierząt:

Zwierzęta:
Tygrys:
Hp 4
Atak 5

Lew:
HP 5
Atak 4:

(Lew jest trudniejszy do wyszkolenia)

Dla władcy Żywiołów:

Woda – strumień wody - 2
Ogień – lekkie podpalenie - 1 na turę
Powietrze – podmuch wiatru – zabiera przeciwnikowi 1 obrony


Chyba tyle, nie? Jak coś zapomniałem to piszcie do mnie na PW lub GG, jak macie jakieś wątpliwości to również piszecie na PW lub GG
Pozdrawiam
Oveshiro
Administrator

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group